Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Felsefe
 

Sevdiğim sözler

Bir zamanlar birlikte çalıştığım bir yönetici! vardı. Yönetici! diyorum sadece. Nedense bu gibiler görevde yükselme konusunda sıkıntı yaşamıyorlar. Tabii burun üstü çakılışları da çok dramatik oluyor. İlahi bir yönü var sanırım. Bu gibileri yönetici konumuna getirenlere de hangi sıfat yakışır bunu bilemiyorum. Bilen varsa lütfen benimle paylaşsın. Sonra aşağıdaki yazıyı bir yerde okudum ve bu yazının her yerinde, her harfinde o insanı buldum. Sonra çevremizde bu tipten insanların hiç de azımsanmayacak sayıda olduğunu fark ettim. Bu yazıyı sizlerle de paylaşmak istedim.


"DUYGULARIYLA YARGILAMAYA ALIŞIK OLANLAR AKIL YÜRÜTME SÜRECİNİ ANLAMAZ, ÇÜNKÜ İLK BAKIŞTA GÖRÜR ONLAR VE İLKE ARAMA ALIŞKANLIKLARI YOKTUR."

SAYGILARIMLA
 
Toplam blog
: 11
: 520
Kayıt tarihi
: 23.06.06
 
 

Evliyim. Üç çocuğum var. İktisat Fakültesi mezunuyum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak görev yapıyo..