Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

sevdiğim

sevdiğim
 

SEVDİĞİM

Binip de aşk atına, ipek şalları giyip,

Bir köşe başından, çıkıp gelsen sevdiğim.

Özledim de bir tanem, bak geldim deyip,

Coşkun dereler gibi, akıversen sevdiğim.

Hasretiyle sevdanın, sende açtım gözümü.

Hayal edip bekledim, bir tek tatlı sözünü.

Söndürüp ateşimi, kül eyledim közümü,

İnsaf edip yeniden, yakıversen sevdiğim.

Ben bu aşk yarasını, hasretinle dağladım.

Alın yazım diyerek, gece gündüz ağladım.

Adaklar adayarak, türbeye bez bağladım.

Kapıdan pencereden, bakıversen sevdiğim.

Yokluğunla savruldu, yürekte aşk yelleri.

Göz yaşlarım akıyor, dinmiyor hiç selleri.

Açıyorken bahçemde, sana sevda gülleri.

Deste deste toplayıp, takıversen sevdiğim.

Birdal’ der yokluğuna, dayanmıyor bu yürek

Ölüm Allahın emri, ayrılığa ne gerek.

Bu aşk buraya kadar, artık bitsin diyerek.

Kalbime tek kurşunu, sıkıversen sevdiğim.

Birdal Can TÜFEKÇİ

18-30

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..