Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiğim

Dünyam dönmüyor sensiz, rengim soluk, ışığım sönük,

Kalbimde kapanmayan bir yara var sevdiğim,

Aldığım tat tat değil, içtiğim sular doyumsuz, vücudum kırık,

Günlerim sensiz geçtiği günden beri sevdiğim.

Boğazımda düğümleniyor tesbih boncukları gibi keşkeler,

Senle olmasını istediğim hayalleri düşlediğimde sevdiğim,

Yalnızlık en ağır ceza, sevgiye muhtaç olan bana,

Günler geçmek bilmeyince sensiz sevdiğim.

En güzel saatlerimizi düşlüyorum her yeni güne başlarken,

Özlemim yüreğime iyice işlediğinde sevdiğim,

Gözlerimi kapayıp her akşam rüyaya dalarken,

Gözyaşlarımı akıtıyorum içimde senle sevdiğim.

Sen sahip olmak istediğim en büyük düşsün belkide,

Düşlerimin içinde sayıklarken hissediyorum seni sevdiğim,

Aşkı diliyorum avuç açıyorum bir gün gelirse yine diye,

Sensiz dilediğim aşkların hepsi bana zehir oysa sevdiğim.
 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..