Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

05 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiğimi bilesin

Sevdiğimi bilesin
 

Bir gül versem!...
Sıcacık tebessümünü hissederim...
Sana sevgimi söylesem,
Belki yüzüme bakar biraz alay,
Biraz da kızgınlık belirtirsin!...
Belki de sende sevdiğini söylersin.
Sana benimle evlenirmisin desem,
Belki tokat atarsın!...
Öfkeyle bakar arkana bakmadan gidersin....
Belki de boynuma sarılır,
Sıcaklığınla evet dersin.
Seninle inancımı paylaşsam,
Belki bana güvenini yitirisin..
Benden bana daha uzak kalırsın!..
Belkide paylaşır, ALLAH dersin.
Sana benim kadımım olurmusun desem,
Yüzüme bakar kendine mi layık buldun salak dersin!....
Belkide sende benim erkeğim olursan dersin.
Ama kim ne derse desin,
Kim ne söylerse söylesin,
Tokatta atsan, arkanı dönüpte gitsen,
Benimle evlenmesen de,
Bana salakta desen,
Ne yaparsan yap,
Dünyaya haykırırım....
Sadece sevdiğimi bilesin....

Ayhan İÇÖZ
04.01.2012 saat:23.02

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..