Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdiğinden vazgeçmek ? Yoksa cevap, sevdiğini sanmakta mı?

Sevdiğinden vazgeçmek ? Yoksa cevap, sevdiğini sanmakta mı?
 

Seviyorum seni...
Ne kadar ?
Dünyalar kadar...........................

Bu soruyu soran kişiye asla cevap vermeyin.
........
Ben seviyorum , hem de...
Hem de çok şeyden vazgeçecek kadar.

Halbuki...

En doğru yanıt ; Beni sevdiğin kadar olmalı !

Sevmek, herşeyi ile ve her koşulda sevmek !
Çok mu kolay?
Asla !


Hem çok zor, hem çok özveri isteyen bir çok seçenekli bir denklem...

Ama genel cevap:

Ben seviyorum... Kaç seçenekli olursa olsun !
O benim yörüngem, ben onun etrafında döner döner dururum.
Her haraketim onun istediği doğrultudadır. Asla ona karşı çıkmam.............
O beni aslında zorlamaz... Yani isteyerek veya doğrudan doğruya bana zorla bir yükleme getirmez...............
Ama ben onu mutlu etmeye koşullanmışımdır.....

Öyleyse neyi tartışabiliriz ki ?


Önceki satırlarda bir cevap vermiştim..... Beni sevdiğin kadar seni sevebilirim diye
Ve kaç kişi kendine bile itiraf eder bunu?
.....
Erkek ve kadın...

Bütün bilmece burada, çözebilen varsa...?

Yok !

Bildiğim tek şey var "onu seviyorum".
.............

Dün akşam bir film seyrettim tv de.

2 küçük çocuğu ile terketti karısını ve daha genç ve daha çözemediği bir kadını çözme arzusuyla...........

Ve dedi ki; " Seni sevmeyi birden bıraktım" " ve neden olduğunu bilmiyorum" !!!

İşte böyle birşey sevmek... Yani erkekçe....Belki de insanca ?

.........
Bu aralar biraz duygusal ve de alınganım.

Bir film bile beni böylesine yaralıyor ve....
Benim sevgimi...
Sorgulatabiliyor...


Belki bir korku, belki de gereksiz bir takıntı...

Ama
Ama
Ama...
Hayatında bir erkek varsa, her an öyle şeylerle yüzleşebiliriz !

........ Ben eşimi seviyorum, sanırım o da beni.......................Yani bugün !

Peki, ya yarın? Hem de çok şeyden vazgeçmişken onun için...............

Bilmiyorum.

Biliyorum yine karmakarışık bir ruh hali ile yazdım bu yazıyı. Ama çoğu gerçekleşyor ne yazık ki.


Yine de siz sevgiyle kalın.
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..