Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdiğini gözlerinden öpmek, tez ayrılık getirirmiş

Sevdiğini gözlerinden öpmek, tez ayrılık getirirmiş
 

Bir de böyle deneyelim istersen... Bakalım yine gidecek misin?


Ne ilginç inançlarımız var. Şaşırmamak elde değil doğrusu. Ben de yeni öğrendim. Sevdiğini gözlerindenden öpmek, tez ayrılık getirirmiş.

Az önce sevgili dostum Emel'le konuşuyorduk ders verdiğim kursta. Mevzu döndü, dolaştı; kadınlarla öpüşme meselesine geldi. Biliyor musun, bugüne kadar hiçbir kadın beni gözlerimden öpmedi, dediğimde; Ondan duydum yukarıda okuduğunuz düşünceyi. Sevdiğin birini sakın gözlerinden öpme; tez ayrılık getirir, dedi. Oldu canım, oldu. Suyundan da koy! Bir bunu duymamıştım, sayende onu da öğrendim!, derken; aslında çok da tuhaf hissettim kendimi...

Sevdiği kadınları, sevgililerini her yerinden öpmeye alışan, alıştıran bana, hem çok ilginç, hem çok itici geldi bu düşünce... Ne demek gözünden öpmek tez ayrılık getirir? Öyleyse bugüne kadar ayrıldığım tüm kadınlar, hepsini de gözlerinden öptüğüm için mi beni bıraktı? Ört ki ölem! Aman bi duyan olmasın!

İyi o zaman... Madem gözlerinden öpünce gidiyorlar. Ben de onları dudaklarından öpeyim ki, hep yanımda kalsınlar! Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın! Aha da buradan söz!.. Bundan sonraki ilk sevgilimi, hep dudaklarından öpücem! Bakalım o da gidiyor muymuş!

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..