Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '17

 
Kategori
Meslekler
 

Sevdiğiniz mesleği seçin

Sevdiğiniz mesleği seçin
 

Hastahanedeyim ve barkod sırası bekliyorum. Yaşlı bir teyze geldi omzuma tık tık vurdu "ben toktora gidmak istiyrım bordan mi gircum? " Ön sıraya aldım teyzeyi ama nasıl kalabalık. Barkod verenler burnundan soluyor. "ööff biz danışma mıyız soru sormayın!" E ağzın mı yoruluyor sana soru soranlar zaten hep yaşlı insanlar. 3 kez de bu yaşlı teyze geldi ve doktora girmek istediğini yineledi. Nufus cüzdanı istediler uzattı. "Öööfff yine mi ya, randevun yok giremezsin " dedi kız. "Ver işte baa randoü ayaklarum ağriyi gızım yardumcu ol". Kız daha bi hiddetle sıradaki diyor ve ben varım sırada. Dedim ki "anlaşılan teyzenin bir yardımcısı yok, neden siz yardımcı olmaya çalışmıyorsunuz? "  "Bizim işimiz o değil, siz yardımcı olun o kadar meraklıysanız" diye bir cevap aldım. Bu arada bahsedilen yer Şişli'nin en büyük hastahanesi. 65 yaş hasta önceliğini geçiyorum, devlet kurumunda devletin vatandaşına ne hakla yardım olamıyorsunuz? Devlete işe gireceğim diye bi tarafınızı yırtıyorsunuz da neden devletin vatandaşına yardımcı olmak zorunuza gidiyor. Ayrıca da madem bu kadar zorlanıyorsunuz neden bu mesleği seçtiniz? Sizi evde oturuken zorla hastanede barkod görevlisi mi yaptılar ? Aynı muameleyi özel hastahanede yapabilir miydiniz ?Bu arada aynı kızın önünde poğaçalar var ve arkadaşıyla "üüüff aklım Ahmet kaldı naptı acaba " diyor.  Sen Ahmetciğini düşünüyorsun ve inanılmaz düşünceli bir kızsın. Bravo! Hanife teyze o gün muayene oldu bu arada. Hallettim konuyu acil doktorundan yardım isteyerek. Anlayışlı olmak çok önemli hele ki yaşlılara karşı. Lütfen istemediğiniz meslekleri seçmeyin. Kimsenin durduk yere azarlanmacağını bilin! Hangi hadle bunu yaptığınızı da kendinize bir sorun sevgili barkod görevlisi kız. Bu arada İstinye'dekiler bu konuda çok inceler. Keşke herkes onlar kadar sabırlı ve anlayışlı olsa. 

 
Toplam blog
: 10
: 476
Kayıt tarihi
: 29.05.17
 
 

İstanbul Üniversitesi Sosyoloji  ..