Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevdikçe anlam kazandı...

Sevdikçe anlam kazandı...
 

Sevince anlam kazandı her bir hece seninle… Her bir kelimeyle cümleler oluşturdum sana dair. Her bir cümleyle anlatmaya çalıştım sevgimi. Cümleleri sıraladım ardı sıra bitmedi anlatmak seni… Bitmeyen nesirde, sonu gelmez şiirde, dilimdeki bestede yine hep sen vardın, bir de senin sevgin, dostluğun, aşkın…
Eksik kalan neydi yüreklerde… Neden yüreklerde savaş çığlıkları var. Sevmeyi mi öğretemedik yoksa anlatamadık mı? Anlatsam seni, anlatsam sevgimizi değişir mi birşeyler? Değiştirebilir miyiz bu soğuk uykuyu? Uyanır mı yürekler aşkla? Ölüm uykusu olmasın yüreklerde, her kalpteki güzellikler çıksın ortaya. Her yürek sevgiyle ısınsın buzlar erisin. Rüya olmasın sevgi dolu dünya…
Savaş çığlıkları dünyayı sardığında anlamı kalır mı ufak çırpınışlarımızın? Bölüşebilir miyiz dünyayı? Anlayabilir miyiz ölüm korkusuyla bekleyiş içinde olanları. Filistinli arkadaşlardan dinlemiştim direnişlerini ve pişmanlıklarını. Pişmanlıklar ne yazık ki; fayda etmiyor yaşananlara. Pişmanlıkları yaşamamak için hayata daha sorumlu bakmayı deneyebilir miyiz? Erteleyişlerimiz ve çözmediğimiz her sorun yarınlarda daha büyük sorunlar olarak çıkacak karşımıza.
Yarın çok geç olmadan yakınınızdaysa sevdiğiniz sarılın… Unutmayın siz sarılmışken, sarılmayı bekleyen çok insan var bu dünyada. Şanslı olduğunuz için şükredin yaradana…
Ben sevdiğim ve sevildiğim için şükrediyorum her gece…
Hayatımıza ışık saçan ve anlam katanlar oldukça her şey daha da güzel olacak… Sevmeyi denersek…
Ahh!!!!! sesi geldi sanki dostlardan…

 
Toplam blog
: 69
: 718
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Kelimeleri ardı sıra ekleyerek ve içine yüreğimden gelen sesi katarak yazdıklarım anlatır beni size..