Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevdikçe kaçıyorsun

Herşeyimsin sen benim

Kimse alamaz seni

Çürüse de bedenim

Terkedemezsin beni

Yaşiyorsam ben eğer

Senin için ben varım

Yaşamak neye değer

Boş kalırsa kollarım

Altı sene bekledim

Kahroldum için için

Kalbimde yer ayırdım

Yalnızca senin için

Anlamaz bir halin var

Sevdikçe kaçıyorsun

Dünya oldu bana dar

Izdırap saçıyorsun

Her gün sabaha kadar

Gözlerimde tütersin

Yaşamak neye yarar

Neden beni üzersin

Bir satırcık yaz bana

Sevgimiz dile gelsin

Susamışım ben sana

Sen her şeyden güzelsin…


Metin GÜNAL

 
Toplam blog
: 24
: 232
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

1939 Ankara doğumluyum... Halen Ankara'da yalnız yaşamaktayım... Bir kız bir erkek çocuk babasıyım....