Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Sevdiklerim -1

Sevdiklerim -1
 

.....


Eskiden okuduğum bir mizah dergisinde vardı böyle bir bölüm ve çok severdim.Fikir bana ait değil ama benim sevdiklerim bunlar ;

(Buradan kişilik analizi yapabilirsiniz.Örnek : -Hmm bu arkadaşımız tombiş biri, küçük şeylerden de mutlu olur vs. vs…)

* Önce burnuma gelen mis gibi kahve kokusunu, sonra o kahvenin aslında benim için yapıldığını anladığım zamanı,

* Yağmurdan sonraki toprak kokusunu,

* Çok susamışken kocaman bir bardak suya kavuşmayı,

* Çok acıkmışken sofranın hazır olduğunu gördüğüm zamanı,

* Tartının üzerine çıkıp kilo verdiğimi gördüğüm zamanı, (bu en güzeli J)

* Sabah kızarmış ekmek kokusuyla , meleğimin öpücükleri ile uyanmayı,

* Hiç beklemediğim bir anda tam da ihtiyacım olan bir şeyin hediye edilmesini,

* Çok güzel bir yerde eğlenip yemek yedikten sonra hesabın beklediğimden daha az gelmesini,

*Temizlik yaptıktan sonra mis gibi evimde keyifle kahvemi yudumladığım zamanı,

* Çok sıkılmış ve bunalmışken bir dost sesi duymayı,

* Çok sevdiğim bir yiyeceğin kalorisinin az olduğunu öğrendiğim zamanı

* Ağrıların geçtikten sonraki hafifliği,

* Özlediğinin burnunda tüterken yanında bitivermesini,

* Sağlıklı ve sevdiklerimle birlikte olduğum zamanları,

* Deniz kenarında dolunay seyrederken elle dokunulacak yakınlıkta görünmesini,

* Kocaman bir demet papatyayı,

* Tatil sabahları balkonda kahvaltı yapmayı,

* Çocukken saklambaçlarda beni kimsenin bulamamasını,

* Beni en çok hüzünlendiren şeyin aslında sonradan mutlu ettiğini anladığım zamanı,

* Bütçe yaparken alacakların borçlardan fazla olduğu zamanı,

* Maaş aldığım zamanı, ……

Okunma sayısına göre devam edecek…… sevgiyle

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..