Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

11 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiklerim...

Sevdiklerim...
 

Sevdiklerim,

Kokularını da, kendileriyle getirir,

Bırakır ve giderler…

Sevdiklerim,

Bir gün gelir ve diğer gün giderler

Ama düşlerimde kalır

Yaşananları yanlarında götürmezler…

Sevdiklerim,

Gelirler kışlarım “bahar” olur

Giderler ama

Ektiklerini söküp atamazlar…

Sevdiklerim,

Kendi sevda şarkılarıyla gelirler

Mırıldanırız

Ama hiçbir şarkıyı geri götürmezler…

Sevdiklerim,

Gelirler, giderler ama özlemlerimiz

Anılarımız

Hayallerimiz yaşadıklarımız düşlerimiz

Hep capcanlı kalır…

Sevdiklerim,

Yüreklerini de, kendileriyle getirir

Bırakır ve giderler…

Onun için ben hiç korkmam yazgımdan,

Sevdiklerim, yazgımdır

Taşırım başımın üzerinde, indirmem

Yürekleri yüreğimdir…

Kenetlenmiş yapraklar gibi olsam bile,

Bir bakışları

Bir gülüşleri açar yüreğimi ardına kadar…

Sevdiklerim,

Kokularını da, kendileriyle getirir,

Bırakır ve giderler…  

***

Bir sıraya koyamadığım,

Sevdiklerim,

Sevdiklerim,

Sevdiklerim,

Ben günü güneşi de, geceyi de sabahı da

Acıyı da tatlıyı da

Gülmeyi de ağlamayı da

Bir garip Adanalı

Yaşamayı da ölümü de sizlerle

Çok sevdim,

Çok sevdim, çok sevdim…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 10.03.2016 12.10

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..