Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiler Ama Kavuşamadılar

Anlamsızlıklarla başladı
Yeni bir sabahın gelmesi
Gözlerim yeniden daldı uzaklara
Seni düşündü
Yaşamı ve yaşamayı düşündü
Ama yoktun yine
Yürümeye başladım sokaklarda
Belki bulurum diye
Adeta yok olmuştun koca şehirde
Sordum herkese ama onlarda görmediler seni
Herkesi sen sandım
Ama herkes sen değildi
En sonunda pes ettim
Yorulmuştum seni aramaktan
O an düşlerimle avuttum
Sebepsiz yok oluşlarını
Koca şehrin hoyratına sığınarak kayboldun ortalıklarda
Alıştım artık yokluğuna ve gidişine
Söz vermiştik birbirimize/ayrılmayacağımıza
Ama sözler kefenimiz oldu.
Gazetenin 3. sayfasında biz vardık
Sebepsiz yere ölen iki genç
Uğurlarına feda ettikleri aşk
Yok oldu
Altında da bir not yazıyordu;
Sevdiler ama kavuşamadılar.

 
Toplam blog
: 17
: 862
Kayıt tarihi
: 09.05.10
 
 

Ben 1988 doğumluyum Mersin'de ikamet etmekteyim. Sakin ve anlayışlı biriyim. Tabi yerine göre. Halen..