Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdim... Seni ve sana dair her şeyi

Sevdim... Seni ve sana dair her şeyi
 

Foto: Selman Kıran



Yıllar önce bir sonbahar günü, kalabalıklar içerisinde hemencecik seçivermiştim seni...

Silüetin bile diğerlerinden ne kadar da farklı düşmüştü o an görüş alanıma.Üstelik farketmem için sessiz sakin duruşundan öte, hiç bir çaban bile olmamıştı.

İçgüdüsel de, çekim yasası de, tensel çekim de düşsel çekim de ne dersen de,
hiç bir zaman adı olmayan bu duruma,
olmuştu bir kere.

Sadece seçmeyle de kalmayıp, yükseklere tepelere bir yerlere yerleştirmiştim. Ulaşılması güç doruklara, zamansız mevsimlere, anlatılmayan masalların olmayan ülkelerine prens yapmıştım seni.

Yoksa var olmayan sen, nasıl çoğalırdın bende bu kadar...

Ulaşılması güç, gözün bile görmediği ırak yerlere koymasaydım,
belki de bu kadar sevmeyecektim bile...
Seni ve senin olan her şeyi,
bilemedim...

Çıkartmasaydım ulaşılmaz dağ doruklarına,
yapmasaydım seni yaşanmamış hikayelerin baş kahramanı,
bak gör o zaman ne adın olacaktı ne de adından öte usuma yapışan düşlerin

Bu benim hatam...
Sana hatam diyorum çünkü acı çekiyorum...
Hatalar acılarla ödenirmiş.

Gel gör ki,
çoklardan seçmişim,
yoklardan sevmişim,
azlardan çoğaltmışım,
minicik yüreğime sıkıştırıp saklamışım seni...

Ve
Papatya masumluğunda,
sensizlikle var olan koca bir sen yapmışım,
olmayan 'sen'lerle geçen zamanlarıma.








 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..