Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Sevdim bağlandım ve öldüm seninle ...

Sevdim bağlandım ve öldüm seninle ...
 

Okyanusuna aşık olmuş bir balık gibi yüzerken sonsuz derinliklerde. Gördüğümde selam verdim tüm martılara sahil boylarında, dönerken kanat takmış balık masalını anlattım rüzgara, yağmura. Kendi gökyüzümü yüreğimle paylaştırdım sevenlerimin yüreklerine parça parça.. O kadar çok büyük olsun istedim ki sevgileri, hiç bitmesin hep sürsün doya doya sonszuzluğa. Bu yüzden herkesin verimsiz dediği topraklara tohum diye kalbimi ektim, gözyaşımı cansuyu, umutlarımı da tohum eyledim.

Sevdim. Yine de severdim seni..

Bir baştan bir başa ebemkuşağı kadar uzun ve sarılmaya doyamayacağım kadar güçlü kollarımda olsa sarılamadım… Yüreğine bakarken yine senin yüreğinle... Öyle sıcaktı ki sevgim güneşten beter yaktı yüreğimi. Bekledim seninle birlikte ömre bedel zamanlarda, gece olsun da bir parça serinleyeyim diye. Gökkubbeden düşmüş narin bir kelebek gibi ellerine konup kısa ömrüme eyvahhhhh dedim. Uyudum rüyalar gördüm kötü kalpli cadılarla uğraştım.

Bağlandım. Yine de bağlanırdım sana.

Gün ışığını kaybetmiş dünyası kapkaranlık olan biri gibi… Nefesimi tuttum, sevgisiz yaşamak ki en acısı ölmenin. İşte ben pişmanlığın kanatlarıyla üzgün şarkılar söyledim, adı “Biraz cesur olsaydım ne olurdu sanki” olan. Ölüm mü dersin bizi birbirimizden ayırmayacak olan. Az gitsem uz gitsem, kendi masalımız içinde yine seni sevsem, masal bitse de yine sana gelsem. Gökten üç elma düşse her masaldaki gibi. Ve ben ölsem...

Sevdim, Bağlandım, Öldüm seninle.

Okyanusa aşık olmuş  balığım ben

Sol yanımda çok büyük bir aşk var

Daha çok sevseydim yine aynı olur muydu ki

Yine de  masallar aynı biter çünkü,

Herkesin bir cenneti bir sevdası bir de ölümü var   

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...