Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '17

 
Kategori
Futbol
 

Sevdim Bu Milli Takımı

Sevdim Bu Milli Takımı
 

ESKİŞEHİRDE, ESKİŞEHİR'LİLER KADAR SEVDİM BU MİLLİ TAKIMI...

Evirip çevirmeye gerek yok sözü.
Çeşitli nedenlerle bir türlü sevemediğimiz Milli Takım bu gece en azından ben sevdim .
Kazandığı için değil. O ruhsuz, yeteneksiz, üç pası yapamaz beceriksiz, ezik durumdan kurtulduğu için. Baştan sona akıllı ve istekli oynadığı için sevdim onları.

Maçın başından sonuna kadar , bundan önceki gibi gerilim içinde olup, takımı da gerilime sokan bir hoca yerine Lucescu’nun sakin ve soğukkanlı duruşunu sevdim.
Oyuncuların kazanma hırsını, gayretini sevdim, bunu bir prestij meselesi haline getirmelerini sevdim. Gol olunca da, olmadan önce de yedek kulübesinin heyecanını sevdim.

Eskişehir’i zaten severdim, Eskişehir’liyi de.. Futbol mabedinde Eskşehir’linin susmak bilmeyen sesini, dinmek bilmeyen coşkusunu sevdim.

Sonra biraz da kızdım Lucescu’ya.. Ukrayna maçındaki o yanlış kadrosuna takıldım.
Doğruyu bu kadar çabuk bulmasına sevindim.

Grupta 2 maçımız kaldı.
Hırvatistan bize yenilmiş olsa da sahasında Finlandiya ile oynayacak. Grup liderliği büyük ihtimalle garanti.

Biz 6 Ekimde İzlanda ile sahamızda oynayacağız. Son maçımız ise Finlandiya’da..
Dünya Kupası elemeleri statüsüne göre 9 grupta en az puanı olan 2. doğrudan elenecek. Diğerleri Play-off oynayacaklar. (Avrupa Kupası’na da mucizeler sonucu play*off’tan katılmıştık)

Hep diyoruz ya futbol sürprizlere açık bir oyun.
Hırvatistan galibiyeti ve İzlanda’nın Ukrayna galibiyeti, kaybedilmiş olan morali de 2.lik umutlarını da yeniden ortaya çıkardı. En azından play-off umudu var şimdi.
Ve en azından ‘’işte bu bizim takım’’ dediğimiz bir Milli takım var.
Şimdilik herkes dersini almış gözüküyor.
Tren kaçsa da kaçmasa da.
Hırvatistan'ı yendikleri için de sevdim,
Üstlerindeki miskinlik ve ölü toprağını atıp, kendilerine geldikleri için,
Bir ışık yarattıkları için, Eskişehir'de, Eskişehir'liler kadar sevdim bu takımı.

 
Toplam blog
: 465
: 918
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..