Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim Dostlarım

Sevdim Dostlarım
 

Yorgun Kalemim


Ben sizi

Dostluğun saf beyazlığında,

Arkadaşlığın zarafetinde,

Paylaşmanın tutkunluğunda,

Yağmurlu gecenin soğuk ayazında,

Yüreğinizin sıcaklığını hissederek sevdim…

 

Ben sizi

Dostluğun doyumsuzluğuyla,

Yalansız, ihanetsiz

Yüreğinizin saflığında

Benliğimi bularak sizleri sevdim…

 

Ben sizi

Sevmiş olmak için sevmedim,

Dostluğunuza inandığım için sevdim...

 

Ben sizi

Unutmak içinde sevmedim

Uzakta olsanız da,

Yanımda da olsanız da,

Yanımda hissederek sevdim…

 

Ben sizi

Sevilmeye layık olduğunuz için,

Karşılıksız, beklemeden,

Tek bedel yüreğimde ki sevgi,

Yüreğimi menfaatsizce,

Çekinmeden size sundum…

 

Ben sizi

Sevginin sıcaklığı içinde,

Bir ömür boyu değil,

Bedenim öldükten sonra da,

Ruhumla sevmek için sevdim…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..