Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim mi?

Sevdim mi?
 

İçimde çıngıraklı bir bekleyiş
Hazan sonu hüzünleri
Nerelerden geçtim
Tarih takviminde
Sen yine sonsuzlukta
Düş tutuyorsun ellerinle
Yaşadım , yoruldum
Bir diz eksik
Uykularımı sermeye
Bir dudak eksik
Ölümü içmeye
Aşklarımı temize çekiyorum
Karbon kağıdı gibi
Yüreğimi yüreğine yapıştırıp
Kalbim ellerinde
Ve zaman geri tepti
Döndüm sana ilk geldiğim güne
Ağustos başıydı
Şana uykulu ruhla rastlayışım
İçimdeki boşlukta
Işık hızı bir tutulma
Sevdim mi?
Yoksa yaşamışlık sandiğim
Okunmamış duami?
Bir gidişte tutuyorum seni
Ayakların içimde
Gri bir lirik şarkı eşliğinde
Sevdim
Seviyorum
Susuyorum
Konuşmak sözcük intiharı
Dudaklarıma sığamayan
Adın bir leke hiç çıkmayan
Gittin mi?
Yoksa döktünmü kendini içime
Karmakarışığım
Cözümsüzlük denkleminde.
Utku Aksu 20.10.2008 14:10 Detmold

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..