Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevdim mi adam gibi seveceksin...

Sevdim mi adam gibi seveceksin...
 

Bulduysan eğer aşkını samimi ve candan
Sahipleneceksin, kalbine gömeceksin
Saçının teline, teninin kokusuna dalacaksın
Sevdim mi adam gibi seveceksin

Öyle bir seveceksin ki mesela
Ona susayacak, onu hissedeceksin
Gözlerine bakıp kendini göreceksin
Sevdim mi adam gibi seveceksin

Kalbini kırdıysan eğer yanlışlıkla
Gönlünü almasını da bileceksin
Unutma, aşk yaşamaya değer
Sevdim mi adam gibi seveceksin

Karşına çıkan aşkınla açtığın gözünü
Hayat boyu sevip tutacaksın sözünü
Yapmacık olmayıp göstereceksin yüzünü
Sevdim mi adam gibi seveceksin

Kendine çok güvenip her çiçeğe konma
Etrafına bakıp, aşkları oyun sanma
Sahte sevgiler çabuk biter sakın aldanma
Sevdimmi birini sevip onuda adam gibi seveceksin..

Ahmet İdiz....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..