Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim

Sevdim
 

sevdim


SEVDİM

Seni ben gözlerden gönüllerden sakladım

Hep bekledim dönüş yolunda akşamları

Sana görünmeden baktım ağladım peşinden

Ellerini tutup gözlerine bakamadan sevdim


Çiçeklerden kelebeklerden gelinciklerden

Akşamın hüzünlü sessizliğinden kıskandım

Kıskandım yolların sokakların bakışından

Sana yazdığım şiiri okuyamadan sevdim


Hep aynı sokaktan geçip giderken sen

Kaldırıp başını göstermeden yüzünü

Dalgın adımlarla süzülüp önümden

Dolup dolup taşan gözlerimi görmesende sevdim


Sevdim sen hiç bilmesende

Dönüp bir daha uğramsanda bu sokaklara

Sevdim bakıp göremesende duymasanda

Uzanıp almasan elimde kalsada çiçeğim

Görmez olsa gözlerim bakamasamda sevdim

RAOCAK2008

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..