Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevdim

Sevdim
 

Sevgiye hasret gönlüme geleni

Yarama merhem olanı sevdim

Aşkı yaşarken bulutlara yükselmeyi

Ayrılıkta dibe vuran kahrımı sevdim

Bazen sessizliğimi

Bazen de çaresizliğimi

Yağmur damlaları misali

Gözlerimden süzülen yaşları sevdim

Kızdığımda taşan öfkemi

Öfkelendiğimde zehir zembelek dilimi sevdim

Bazen alttan alışlarımı

Dediğim dedik inadımı

Bazen de dimdik duruşlarımı sevdim

Küslük nedir, kin nedir bilmedim

En kızgın halimde bile

Kızgınlığımın uçup gitmesini sevdim

Geçmişte içimi acıtanları

Canımı yakanları affetmemi sevdim

Her karanlığın ardından

Bir güneş gibi yeniden doğmayı sevdim.

Ben belki de ilk defa

Kendim olmayı sevdim…

 

 

 

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..