Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdin ama

Sevdin ama
 

. Aşkla baki kalalım. Servetimiz aşk, ömrümüz aşk olsun.


Sevdin ama neden?

Evet, sevdim yüreğim

Neydi sevmene sebep olan?

Bilmiyorum, bilemiyorum

Nasıl yani anlayamadım?

Sevmek için sebep arıyorum yüreğim

Peki, neydi aradığın?

Aradığım; ne kaşı, ne gözü, ne yakışıklılığı, ne sevmesi, ne değer vermesi, ne parası, ne bedeni…

Nasıl yani bu sevgin?

Nasılını bilmem ama sebepsizde sevilirmiş yüreğim.

Taş kalblimiydi?

Evet taş kalbli ve o kadar yok hiç ti, hiç oalamayacak kadar

Hiçlik miydi sevgin?

Hayır, hiçliğimde onu bulmaktı sanki bir parçam gibi hissettim tam merkezinde

Ne olduğu önemi yok mu senin için?

Evet yok kimin olursa olsun ama ben kaybetmedim yüreğim kaybetmedim

Hem yalnızsın hem de kaybetmedim diyorsun nasıl o mesele?

Meselesi yok yüreğim kördüğüm gibi çöldeyim susuz ve aç

Açlık nedir?

Açlık mı dedin; açlık için için tükenmek hiçbir göze, gönle meyil vermemekti.

Ne yapacaksın peki?

Yapacağım bir şey yok için için çürümek gözyaşların deminde

Hem kandırıldın hem aldatıldı duyguların ve sen seviyorum diyorsun olacak şey mi?

Evet, duygularım aldatıldı kandırıldı ama her insan kendini kandırmış olur unutmayalım

Öyle mi diyorsun?

Evet, insan ne yaparsa yapsın kendine yapar dönüp dolaşır kendini bulur acı.

Acı neydi?

Acı mı acı bir zehirdir kusmadıkça öleceksin demektir. Hiçbir merhemi yoktur.

Sen ne istedin?

İstediğim bir şey yoktu benim çünkü her şey gelip geçici elde edilir şeydi ama hoş bir sadakat güvenilir bir dil merhamet yüklü bir ömürdü gözlerini kapalı güvenebileceğin bir yürekti ve Allah’ın sevdiği kulu olan kişi ve Allahtan korkan kişi üstesinden gelir her şeyin diyorum.

Sende haklısın dünyalık işler dünyada kalır bilirimde yazık yazık gerçeği göremeyenlere.

Evet yüreğim yazık yazık ki ahlar ağlar ömrün kuytu köşelerinde ama iş işten geçer kırıldın mı o anahtar bir kere. Aşkla baki kalalım. Servetimiz aşk, ömrümüz aşk olsun.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..