Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdirtmeden kendini git

Sana değer verenim. Seni sevenim ve acını yüreğimde hissedebilenim. Gücün yeter canımı yakmaya. Yapma bunu bana. kanatma yüreğimi, ıslanmasın gözlerim, sokma beni çıkmazlara, bırakma çaresiz! vazgeçtim senden işte, korkumdan sadece. korktum sana daha fazla bağlanmaktan, korktum o tozlu yollarda bir daha kendimi bulamamaktan. Seni sevebilme ihtamalim içimi ürpertti hep. Diğer yarım sen olma diye kaçıyorum senden. Anlasana, ne yüreğim ne ruhum ne de bedenim dayanamaz bir kere daha sevdiğini kaybetmeye. Gülüşlerim sende saklı. Senin gülüşlerinse her yerde, herkeste... Sıcaklığını hissetmek, hayat yorgunluğumu alıyor benden. Gözlerine bakıyorum bak diye sende benim gözlerime. Bak ki unutsunlar ağlamayı. Bak ki gözlerimde gülsün tıpkı senin gözlerin gibi. sadece varlığın bile yetiyor aslında, hayatımda olduğunu bilmek, hayatındayım diye bilmen... Varlığın yetiyor senin için herşeyi göze alabilmeme. Baktığım her yeri görüyorum, karanlık olmuyor dünya. Zaman ilerledikçe daha fazla yerleşeceksin hayatıma. İçimi kapalaycaksın. Sen olacağım adeta. Sen olmayayım diye, seni yaşamayayım diye bırakıyorum seni. Bırak sende uzatma ellerini bana, ne olursun öldürme yaşamaya çalışan içimdeki çocuğu. Son şansı bu belki de. Tükenmişim zaten, zor duruyorum ayakta bilmiyorsun ki sen. Bir adım daha atamıyorum geleceğe. Bir kere daha uzanan elleri tutmaya cesaretim yok. Karşı koyamaz yüreğim sana gelme üstüme. Sana değer verenim. Seni sevenim. Bu yüzden acır canım senin duygusuzluğundan. Paylaşamam seni başkalarıyla. Parçalanırım ellerin her değdiğinde başkasına.

Seni sevmeyeni bul, değer vermeyeni...

Beni sev demiyorum sana. Susamadım sevgiye ben. Sevmeyeceksen git diyorum şimdi. Bir gün sonra değil, şimdi git. Yer etme hayatımda. Söylesene, ne zannediyorsun yaşamak demek sen demek olduğunda benim için umursamaz bir şekilde bırakıp gitmene dayanabilir miyim? Dayanırım belki, peki yüreğim isyan etmez mi? Acısıyla beni de yakmaz mı sence? Anlayabilir misin beni bunu bile bilmiyorum. Hiç birşey bilmezken sana dair nasıl tutayım ellerini... Bırak beni kendimle başbaşa, seni hissetmek için çırpınsada yüreğim bırak. İnan bana bu kadarına dayanabilirim daha fazlasına değil. Sevdirtmeden bana kendini git ne olur...

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....