Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevebilir misin?

Sevebilir misin?
 

Gözlerimi görmeden, sesimi duymadan sevebilir misin beni? 

Ellerimi uzatsam tutabilir misin, dağlara denizlere inat. 

Yüreğinle sevebilir misin beni, sadece yüreğinle. 

Şarkılarda, şiirlerde bulabilir misin bizi,  

Kelimeler sevda olurmu ikimize 

Gecelerinde, gündüzlerinde sevebilir misin beni. 

Yüreğin taş misali soğumuşsa sevgilere,  

Bir ışık sızar mı, ısıtırmı yüreğim yüreğini. 

Unutur musun geçmişi, geleceğinde sevebilir misin beni? 

Bir rüya, bir hayal bile olsam,  

Saçma anlamsız bile olsam,  

Sevebilir misin beni mısralarımla? 

Ağlasam silebilir misin gözyaşlarımı, söyle silebilir misin? 

Tüm mesafelere, basitleşmiş sevgilere inat. 

Karmaşık kelimelerden ibaret olsam düşüncelerine ortak edebilir misin beni? 

Yalnızca bir düşten ibaret olsam cesaret edebilir misin hiç uyanmamaya? 

Bir meltem olsam, yağmur olup yağsam gecelerine,  

Islanır mısın damlalarımda? 

Güneş olsam, gölgelere inat sarılır mısın sıcaklığıma? 

Bazen hırçın olsam, yaramaz olsam sevebilir misin beni içimdeki çocukla? 

Basit bir defter sayfası olsam yazar mısın satırlarımı sevginle? 

Tabularını yıkar mısın kalbinin? 

Yasaklarını çiğner misin benim için? 

Tek nefeslik aşklara inat bir ömür sevdam olur musun? 

İsmini dökemesemde hecelere, içimdekinin sen olduğunu anlayabilir misin? 

Yüreğindekinin ben olduğunu anlatabilir misin? 

Yollara inat gelebilir misin diyarlarıma? 

Bulabilir misin bendeki seni? 

Söyle sevebilir misin beni, hissedebilir misin sadece yüreğinle? 

 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..