Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevecektim

Sevecektim
 

Ey sevgili çöl gibi kum gibi olmasaydın
Bir damla yağmur gibi gelseydin sevecektim
Her sözümü taş gibi boş gibi bilmeseydin
Hakikatlı yâr gibi sevseydin sevecektim

Süpürüp eski püskü sarı hummalarını
Yüreğine elime verseydin sevecektim
 Silseydin hatırandan yarım sevdalarını 
Şu tastamam gönlüme gülseydin sevecektim

Ardında bırakıpta yalan bahaneleri
İçimdeki gerçeği bilseydin sevecektim
Ruhumdan koparıpta sunduğum çareleri
Uzattığım şifayı alsaydın sevecektim

Resmimi sana çizdim yepyeni bir kalemle
Çerçevede yanımda dursaydın sevecektim
Sana bahar topladım başımda bin elemle
Baharımdan gitmeyip kalsaydın sevecektim

Zarar ziyan ne varsa ömrünü törpüleyen
Unutup kârı bende bulsaydın sevecektim
Seni hasret yerinde kırk küsür yıl bekleyen
Şu garibe bir haber salsaydın sevecektim

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..