Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevemedim bu ortası halleri

Sevemedim bu ortası halleri
 

Ya kara dehlizim ol, ya da alnı açık yarınım,

Ben sevemedim bu ortası halleri,

Ya boca et; ne var ne yoksa içindekileri,

Ya da artık yağma, hep sus bulutum,

Sevemedim ben bu yağdı yağacak hallerini....

Ben sevdim mi büsbütün, ebediyete kadar,

Ağladığımda; gözpınarlarım mühürleninceye kadar,

Güldüğümde; gözümden damlalar akana kadar severim.

Sevemedim ben bu yarımyamalak ortası halleri...

Ya kalbin; son atış gücüne kadardır! sevmek,

Ya da ilelebet hiç atmamaktır! sevdiğim.

Herşeyimizle tam gelmedik mi ki bu dünyaya,

Neden bölük pörçük, baştan savma sevelim.

Sil baştan aşkı yeniden yaşamak lazım be güzelim.

Aysel AKSÜMER
 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..