Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

     
    Kategori
    Şiir
     

    Seven kadın

    Senle sensiz yaşarken bedenim
    Nerden bilirdi çoktan terk edildim
    Dudaklarından dökülen acımasız sözlerin
    Ozaman bir çağlayan gibi kanar yüreğim.
    Acımı kim anlar kim hisseder benim gibi
    Yaşayan bilir derdi derdin piri
    Hangi söz anlatır yaşatırki çektiğimi
    Aynalar bile yansıtamaz kahır dolu yüreğimi
    Titreyen sesimle sana seni seviyorum derken
    Kendimi ezip geçtim senin için ben
    Varmıyım, yokmuyum diye düşünmeden
    Safça tertemiz hesapsızca tuttum elinden
    Göz yaşlarım sonbahar yağmuru gibi aksada
    Ellerim siğnemi vura vura parçalasada
    Çöksede dizlerim yerlerde bir olsada
    Yanan ciğerim haykıran sesim yürekleri dağlasada
    Acımı anlatamam dillere destan olsada
    Okyanusu bulandırırdı yaşadıklarım
    Yüce dağları yıkardı haykırışlarım
    Kor alevler sarardı dört bir yanı
    Hissetseydi toprak bile acımı
    Yırtardı dağları ovaları.

    BANU EDREMİT
     
    Toplam blog
    : 1
    : 629
    Kayıt tarihi
    : 20.03.09
     
     

    17/10/1971 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliliğimden önce bir süre turizm sektöründe tur ope..