Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Seven sevdiğine sevdiğini söylesin ...

Son günlerde aldı bir telaş gidiyordu gönlüm, bayram gibiydi yüreğim anlamsız geliyordu bana bu telaş nerden çıktıysa işte bir davul zurnası eksikti kalbimin ... Gene aceleciydi yaşlı kalbim halbuki ne kadar da yorgundu hiç de böyle yapmazdı haylaz hiç de hemen bir limana sığınmak istemezdi bende şaşırmıştım bu halime komik geliyordu bu heyecan ... Ta ki bu gün kafama güzel bir balta inene kadar kendi kendine gelin güvey olmak budur dedim sonrada o meşhur rahmetli Sadri Alışığın bir sözü geldi aklıma bu da mı gol değil ... Bu da gol değil be abii kelimesini ben söylemekten sıkıldım o top kaleye girmemekten yorulmadı ... Gene olmadı be sadri usta ... Şimdi düşünüyorum sessiz gece de de neden kaybettim? Neyde yanıldım? Neydi beni kandıran? Hem en çok ne zaman incinir insan? Çok sevdiğinde mi çok değer verdiğinde mi? Yoksa her ikisi mi?

Ayıramaz mıyız birbirinden ikisini? Ne zaman kaybeder insan sevdiğini? Çok sevdiğinde mi çok incitttiğinde mi? Ortasını bulamadığım çelişkilerle boğuşuyorum yıllardır kimi sevsem canımı acıttı ilk o gitti benden kimi sevmesem, incitsem hep o çok sevdi beni !Niye bunun ortası olmuyor illa birini üzmek kırmak mı lazım sevilmek için niye siz severken oda sizi sevmez? Neden hep bir yarış içersinde insanlar neden çekiniyoruz birbirimizden neden adımları sayarız ki aşk'a ulaşmak isterken neden kumar oynarız ki hem her türlü kaybetmiyormuyuz zaten? Kendinizle savaşmak ne kadar doğru neden Peygamber Efendimizin (S.A) dediğini bile yapamıyoruz ( Seven sevdiğine sevdiğini söylesin ) ...

Arzu Saim 30/06/2012 

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..