Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevene heves değil nefes olurum

Ben sana hayranım,  

Tatlı dilli, güzelim. 

Onun için 

Açtım sayfanı,  

Baktım resmine. 

Resmine baktıkça,  

Gül geldi aklıma. 

Bir güle,  

Bir de sana baktım. 

Gül güzel amma,  

Sen o beyaz tenin,  

Kırmızı yanaklarınla,  

Kiraz gibi kızarmış,  

O güzel dudaklarınla,  

Bütün güllerden,  

Çok daha güzelsin, güzelim. 

Sen, seni sevene,  

Heves değil,  

Canını verip,  

Can içinde yaşarsın. 

Yaşarken nefesinle,  

Can içinde heves olur. 

Nefes verip,  

Yaşatırsın canı,  

Sen be güzelim. 

30.01.2011 

Cahit KARAÇ 

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..