Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Sever gibisin...

Sever gibisin...
 

" benden çok sever gibisin,

sevindim beni sevdiğine bilir misin?

uzun zamandan beri sevmemişsin,

sevilen ben miyim?

çatlar oldu kalbimde bir tomurcuk,

kalmasın hüzün

kalmasın hüzün,

denizdeki dalgalar durulsun...


benden çok geceye bakar gibisin,

gökyüzü belledi aşka,

bu sefer gecenin rengi bir başka,

ellerimi uzattım yıldızlara,

sende uzatıp tutar gibisin...


yerinde duramaz olmuş,

açıp kapıları gelir gibisin,

sukut eder dilim adına,

bağlanmış söyleyemez adını,

benden çok anlar gibisin...


biliyordum böyle olduğunu,

bilipte olduran mısın?

yalandan ötede,

olduğu gibi gelen misin?


ben kaçsamda aşkından,

sen kovala ardımdan,

bilirim yarı yoldan dönmezsin,

o tatlı yüzünle gözümün önünden gitmezsin..."


'LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..