Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Severim

Ben severim
    İster doğulu, batılı
           İster kuzeyli, güneyli
                  İsterse iç bölgeden olsun

Ben severim
      İster köylü, kentli
            İster çiftçi, işçi, memûr olsun

Ben SEVERİM
      iSTER BEYAZ, SARI, KIZIL
                 İSTER SİYAHÎ olsun

Ben severim
       İster çocuk, genç olsun
                 İster ortanca, yaşlı olsun

Ben severim
       İster komşu ülkelerin
              İsterse uzakların insânı olsun

Ben severim
      Yeter ki,
               İnsân oğlu/kızı insân olsun!

 

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..