Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SEVGİ BAHÇESİ OLSUN YURDUM

SEVGİ BAHÇESİ OLSUN YURDUM

Ben

En çok sevgi bahçesini seviyorum

Canlarım

Bu bahçede insanlar

Kardeş olduklarını anlıyorlar

Kardeşçe davranıyorlar birbirlerine

 

Saygı

Sevgi

Şaha kalkmış halde orada

 

Asla

Kötü düşünce

Kötü söylem

Kötü davranış görülmez

Bu bahçede

 

Herkesin elinde

Bir kova su

Bir kova gübre

Bir çapa

Öyle dolaşırlar orada

 

Sevgi çiçeklerin köklerini çapalarlar

Gübre dökerler

Su verirler

Sevgi çiçeklerini

Baktıkça bakarlar

Sevgi çiçeklerini canlı cap canlı kılarlar

 

Bu yaklaşım karşısında

Sevgi çiçekleri dururlar mı durmazlar

Bu sefer onlar da

Etrafa sevgi yağdırırlar

İnsanları

Sevgi sarhoşu yaparlar

İnsanlar sevgi den mesti harap olurlar

 

Ne güzel ya

Ne güzel ya

Ne güzel ya

Sevgi Bahçesinde bulunmak

Orada yaşayıp kalmak

 

Bu duygularla

Diyorum ki

Herkesle

El ele

Göz göze

Diz dize gelip

Birlik beraberlik içinde

İleri

En ileri toplum olup

“Bütün insanlar kardeştir

Bunu bilmezden gelen kalleştir”

Diyerek

Yakın ve uzak çevreye seslenip

Barışı

Kardeşliği

Yüceltip

Düşmanlığı yok edip

İnsanlığı mutluluğa ulaştırmak

Ne güzel

Ne güzel

Ne güzel be

 

Gelin kardeşlerim gelin

Sevgi ağacı dikelim

Gölgesinde

Güzel kokusunda

Güzel güzel yaşayıp gidelim

 

Gelin

Gelin

Gelin

Sevgi Bahçesine gelin kardeşlerim

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..