Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '19

 
Kategori
Değerleme
 

Sevgi de Sevgi

Sevgi istiyorum
Sevgi istiyorum
Sevgi istiyorum
Israrla
Sevgi de sevgi diyorum
Sayıklıyorum bakın şöyle
Sevmek istiyorum
Sevmek istiyorum
Sevmek istiyorum
Ve ısrarla
Sevilmek istiyorum
Sevilmek istiyorum
Sevilmek istiyorum
Sevgi yoksa
Ben yokum ortalarda
Yokum
Yokum
Yokum
İnsanın yaratılışı sevgi üzerinedir
İnsan varsa ortada
Sevgi olacak o yerde mutlaka
İnsanı mutluluk yapan sevgidir
Sevilmek
En temel güdüsüdür insanın
İnsan
Mutlaka ve mutlaka
Sevilmek ister canlarım
Beni boş verin
Kendinizi deneyin bu konuda
Sevilmezseniz mi mutlusunuz
Yoksa sevilince mi mutlusunuz
Görün bakın
Sevilen insan
Güvendedir her şeyden önce
Arkası vardır onun
Sevilmeyen insan güvensizdir
Bu da korkak yapar insanı
Korkak insandan hayır gelmez asla
Durmadan saklanacak delik arar durur o
Kızandır o
Bağıran çağırandır o
Saldırganlaşandır o
Barış bozandır o
Barıştan anlamayandır o
Haykırıyorum işte
Sevilmek istiyorum
Sevilmek istiyorum
Sevilmek istiyorum
Budur insanlıktan ve de tanrıdan dileğim
Budur tüm insanlığa da öğüdüm
Sevin kardeşlerim
Sevin
Sevin
Sevin
Bakın görün nasıl da sevileceksiniz
Bakın görün
Yaşarken nasıl da cennet olacak dünya size
Güler yüz karşılayacak her yerde sizleri
Tatlı dil seslenecek her konuşmada sizleri
El ele olacaksınız tüm insanlarla
Düşmanlık kalmayacak ortada
Kimsenin gözü kimsede olmayacak
Her şey ortak olacak çünkü
Bende olan herkeste olacak
Herkeste olan bende de olacak
Toplum
Tam anlamıyla anlaşmacı olacak
Tam anlamıyla dayanışmacı olacak
Tam anlamıyla gelişmeci olacak
İnsanlar uzun yıllar yaşayacaklar
Ölümü unutacaklar insanlar adeta
Bugünkü önlemlerin hepsi hepsi
Gereksiz görülecek çöplüğe atılacak
Sevginin olduğu yerde
Güzellik doğruluk haklılık baş değer olur
Bunların olduğu yerde
İnsanı kötülüklerden alıkoyan
Başka hiçbir şeye gerek olmaz
Sevelim birbirimizi
Sevelim birbirimizi
Sevelim birbirimizi
Sevilmenin tadına varalım canlarım
Sevilelim
Sevilelim
Sevilelim
Tadına varalım şu yaşamın


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..