Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sevgi Dilini Kullan AKP

Sevgi dilini kullan AKP
Sevgi dilini kullan Cumhurbaşkanı
Görüyorum ki
Sevgili AKP
Sayın Cumhurbaşkanı
Durmadan ama durmadan
Sevgi dilini yadsıyarak konuşuyorsunuz
Kızgınsınız
Öfkelisiniz
Kırmaktan kırılmaktan yanasınız
Farkında olmadan adeta
Bu yanlış
Sevgili AKP
Bu yanlış
Sayın Cumhurbaşkanı
Ülkeyi yöneten parti olarak
Ve Cumhurbaşkanı olarak
Size düşen
Sevgi dilini kullanarak insanlarımıza seslenmenizdir
Sevgi dilidir
Sevgili AKP
Sayın Cumhurbaşkanı
Her türlü kötülüğü önler
Her türlü acıyı telafi eder
Sevgi dilinin çerçevesi samimiyettir
Samimi olacaksınız öncelikle
Karşınızdakiler
Sizin yapıcı geliştirici olduğunuza inanacaklar
Ve size söz hakkı tanıyarak
Dikkatlice dinleyecekler
Sunumlarınızı gözden geçirecekler
İşlerine yaradığını görecekler
Evet sizinleyiz diyecekler
El birliği gönül birliği doğacak
Ve bu birliktelikler güç yaratacak
Ortak değerler çoğalacak
Ayrılık gayrılık itimatsızlık kalmayacak
Şu PKK belası yok olacak
Şu ekonomik gelgitler yaşanmayacak
Üreten ekonomiye geçilecek
Sevgi yüklü iç birlik gerçeğindeki Türkiye
Dışarıda da
Büyük itibar görecek
Bütün devletler dostluk elini uzatacak
Güzel Türkiye
Dünyanın gözbebeği olacak
İnsanlarımız mutluluk olup uzun ömür sürecekler
Bundan güzeli olabilir mi ki
Olamaz
Olamaz
Olamaz sevgili AKP
Olamaz Sayın Cumhurbaşkanı
Gelin benim önerdiğim noktaya yerleşin
Sadece
Sevgi dilini kullanan olun
Bütün olmazları olur kılın
Ben derim ki
Olmaz olmaz deme olmaz olmaz


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..