Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgi diliniz kaç sözcük?

Sevgi diliniz kaç sözcük?
 

Net'ten


 

Sevdiğiniz kadına/erkeğe seslenirken, konuşurken 

hangi sevgi sözcüklerini kullanıyorsunuz? 

Aşkım, Bebeğim, Bir tanem…. 

Bunlardan biri olabilir mi? 

Dikkat ettim de en çok kullanılan sözcükler bunlar. 

Belki de sadece bunlar. 

Ya da bir kaç tane daha ekleyebiliriz. 

Sevgilim, hayatım…. 

Ve sayalım kaç etti? 

Bunların hangisi bize ait? 

Hiçbiri bize ait sevgi dili değil. 

Öğrendiğimiz ve tekrar ettiğimiz sözcükler. 

Duyan memnun söyleyen memnun da 

derdi bana düştü. 

Sizi bilmem ama ben özel bir sevgi dilinden türemiş 

sevgi sözcükleri duymak isterim. 

Düşündüm de kim istemez? 

Bazen sevgi yağmurlarında ıslanmak istersem 

şiirlere koşarım.Koşarım da merak etmeden duramam,  

bu dizelerin sahipleri nasıl ifade ederlerdi duygularını 

sıra söze geldiğinde? 

Yoksa sadece şiirlerde mi kalırdı? 

Hep de merak etmişimdir çok değerli şairler ozanlar 

yetiştirmiş (ki çoğu da erkek) bu toprakların ozanları 

nasıl seslenmişlerdir kadınlarına? 

Nasıl ifade etmişlerdir duygularını? 

Şiirlerinde şarkılarında kullanmadıkları bir dilleri var mıdır? 

Nazım nasıl seslenirdi acaba Piraye ‘ye , Vera’ya. 

Ya Bedri Rahmi Eyüboğlu? 

Karadutum, çatal karam, çingenem.
Daha nem olacaktın bir tanem.
Gülen ayvam, ağlayan narımsın.
Kadınım, kısrağım, karımsın.
 

Dizerindeki sözcükleri kullanmış mıdır gündelik yaşamında? 

Bunca sıkıntı varken sırası mıdır sözcüklerin demeyin. 

Sırasıdır, çünkü sevgidir bizi ayakta tutan ve bu sevgiyi 

hissedebilmek, hissettirebilmektir güçlü kılan. 

İster bir dost, ister sevgili, ister evlat. 

Kim tarafından olursa olsun sevgi tınısıyla söylenmiş 

ismimiz de mutlu eder bizi en az sevgi sözcükleri kadar. 

Mart 2011 / Kurşun 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..