Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Sevgi her şeye bedel

Sevgi her şeye bedel
 

hep silinen yenilenendir gözyaşı...


İnsan neden gözyaşı deyince hemen bir mutsuzluğa kapılır? Oysaki birçok insan gözyaşınınNe kadar ferahlattığını ve ne kadar sakinleştirdiğinin farkında değil… Hani bir kişi başkasına sorar: neden ağlıyorsun ki o derki benim gözyaşım ne kahrımdan nede kederimden… Dercesine söyler.

Benim gözyaşlarım sevincimdendir. Hep gözyaşı iyi ya da kötü nedenlide olsa her zaman ağlamayı ihtiyaç olarak görmüş. Bütün insanların hep bir gereksinimidir.Ve öylede kalacaktır insanların gözyaşını ben bir gölün sürekli suyunu değiştirip tazelemesi diye düşünüyorum, o göl suyunu değiştirmezse temiz ve kirli sular bir arada kalmaz. Uzaklardan gelen sular zaten gereksinim duymadan gölü bir hoş tutar.İnsan gözyaşı da öyle akmak zorundadır bazen de kendi kendine düşünür hüzünlenir, kederlenir ve ağlar. Gözyaşı döker çünkü gözyaşı onun için sanki o düşündüğü bütün keder ve üzüntülerin gözyaşlarının toplanıp bir sel akıntısı gibi silip temizler. Belki birçok insan bunu da şahit olmuştur. Özellikle Anadolu yöresi insanları bir ölümün arkasında ağlayan kişinin akrabalarından başka bütün kadınlar ağlar. Çünkü bizim, anılarımız bunun herkesin önünde olup ve yürekleri hiçbir zaman da acımasızlaşmaz çünkü onlar Anadolu kadınları, onlar her şeye rağmen her zorluğa her gözyaşından sonra da hayata gülümseyerek bakarlar. Biz işte o hiçbir savaşta bile yılmayan ve hiçbir gözyaşına yenik düşmeyen anaların evlatlarıyız. Biz de onlar gibi yılmadık yılmayız da yılmayı da göze almayız.

 
Toplam blog
: 11
: 717
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

ben Mardin Kızıltepe doğumluyum daha 17' yim hayatın başındayım. Liseye gidiyorum. Şiiir yazıyorum n..