Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgi her yerde...

Sevgi her yerde...
 

Ne zaman ki herkesin ve her şeyin sevilecek yanlarına bakmaya başladım, kabullenmelerim arttı mutluluğum çoğaldı..

Öfkelerim, eleştirilerim ve beklentilerim azaldı. Baktığı zaman görebiliyor insan önemli olan bakmayı bilmek, bakmayı istemek.

Hayatımda olan hayatıma giren herkesi ve herşeyi sevgiyle kabul ettim, sadece sevmek için sebeplerim oldu benim...

Çünkü sevmek isterseniz seversiniz bu kadar basittir, bahanelere gerek yoktur.

Kendiniz için sevin çok daha mutlu olacağınızı göreceksiniz.

Ben önce kendimi sevdim, sonra her şeyi...

Çünkü; sevgi her yerdeydi, baktıgım her yerde...

 
Toplam blog
: 3
: 988
Kayıt tarihi
: 13.04.13
 
 

  1983 Antalya doğumlu, ilk ve ortaögrenimimi Antalya'da tamamladıktan sonra,  2005 yılında Beyke..