Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '13

 
Kategori
Aile
 

Sevgi herşey demek

Daha bir kaç gün önce birebir seyrederken gözlerimin yaşardığı küçük bir anımı anlatmak istiyorum.,

Sevgi ne demek ...

Biliyorum herkes bir çok şey sayabilir ama benim zevkle ve tebessümle seyre doyamadığım çok yakın bir zamanda canlı canlı yaşadığım  küçük bir anımı anlatacağım.

Durakta bekliyorum otobüs gelecekte binip gezmeye gideceğim diye bir an durağa yeni gelen  gençten bir babanın iki küçük oğluyla durağa geldiğini gördüm o kadar şirindilerki istemedende olsa baba ve çocuklarının konuşmasına kulak verdim.

O gün hava gayet sıcak çocuklarının üzerinde kapşonlu switleri var baba  belliki haftasonunda gezdirmeye götürüyor ve onları ve ödül mahiyetinde onlara birer dondurma almış onlar dondurmalarını yalarken yüzlerine büyük bir sevgiyle bakıyordu.

Bir ara  dondurmasını yalayan küçük oğluna kapşonunu kafana çek oğlum üşürsün demesiyle seyrirci iken onların bu diyaloğunu tebessümle izleyen biri oluverdim ve aklıma gelen cümle aynen:

sevgi nedir diye bir soran olsa verebileceğim cevap;

"Sevgi bazen bir babanın nisan ayında güneşli bir günde elinde dondurmasını yiyen oğluna kapşonunu kafana çek ki üşümeyesin oğlum"  demesidir oluverirdi ve bizleri küçükken rahmetli babamız ve annemizin de ne kadar sevgi ve güzel gözle görüp koruduklarını anımsayarak gözlerim dolu dolu oldu.

Tüm anne ve babalara saygılar

 

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..