Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgi ile büyümek...

Sevgi ile büyümek...
 

Her canlı gibi bitkiler de sevginin karşılığını veriyor. Bitkileri hep sevmişimdir. Onlarla konuşunca onların daha çabuk ve daha güzel büyüdüğüne inanırım.

Geçen gün apartman görevlisi saksıya ekilmiş 3 adet biber fidanı getirdi. İlk başlarda çok ilgilenemedim. Solmaya başlamış.

Biberlerimi aldım yanıma. Onlarla konuştum. Evet belki saçma gelir,belki komik…Fakat benim için tarifi imkansız bir mutluluktu.

2-3 gün sonra sabah geldiğimde biberlerin yapraklarının renginin normale döndüğünü gördüm. Onların günden güne büyüğünü görmek mutluluk veriyordu.

Onlarla konuşmayı seviyorum hem de çok seviyorum. Belki bana yorum yapamıyorlar,belki dertlerime çare bulamıyorlar,belki benimle ağlayamıyorlar,belki benimle gülemiyorlar.Fakat biliyorlar ki ben onları seviyorum.Bunu bana,büyüyerek gösteriyorlar.

Şimdi 2 tane kocaman biberim oldu. Onların büyüğünü görmek onlara bakmak bana ayrı bir şeyler katıyor.Bunu bitkileri olanlar çok daha iyi anlar.

Her canlı sevgi ile ayrı büyüyor. Ayrı büyüyor çünkü sevgi canlıları güzelleştiriyor.

Her şeye rağmen sevmek... Ya da sevilmek...

Gerçekten de güzel ve özel... Hele hele sevdiğin sevildiğini anlayıp karşılık veriyorsa…

 
Toplam blog
: 31
: 2812
Kayıt tarihi
: 11.06.06
 
 

Bilgisayar Mühendisi arakibul.com site yöneticisi ..