Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '21

 
Kategori
Blog
 

SEVGİ KELEŞ İLE SARKAÇ KİTABI

SORULARINIZA CEVAPLAR, SARKAÇ İLE GELİYOR 

Yıllar önce bir kitabevinde, “Cevaplar Kitabı” çarpmıştı gözüme. Aklınıza takılan, belki de kimseye söyleyemediğiniz kişisel sorunlarınızla alakalı açık uçlu olmayan sorular soruyorsunuz ve kitabın rastgele bir sayfasını açtığınızda, size yardımcı olacak bir cevap çıkıyor karşınıza… Sayfalarını karıştırırken tılsımını hissetmiştim adeta, kitabı hemen satın aldım. Hem eğlenceliydi, hem de “en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir” düsturuyla hareket eden biri olduğumdan bu kararlar bana yardımcı olmuştu. 

Geçen gün bir arkadaşımın önerisiyle satın aldığım “Sarkaç”ı bir solukta bitirdikten sonra, sanırım bir üst seviyeye geçtim desem yeridir. Bu coğrafyada hayatımız kolay değil, her gün hem olumsuz haberler zihnimizi yoruyor, hem de kişisel günlük sıkıntılarımız enerji seviyemizi aşağı çekiyor. İçimize kulak vermeyi, ruhumuzu dinlemeyi ve zihnimizi sakinleştirmeyi unutuyoruz. Artık küçük kararlar verebilmekten fazlasına ihtiyacım olduğu anda hayatıma dokunan Kişisel Gelişim Uzmanı ve Yaşam Koçu Sevgi Keleş’i sizlerle de tanıştırmak istedim. Umarım keyifli röportajımız sizlere de hayat yolculuğunuzda bir rehber olur. 

-       Sevgi Hanım, öncelikle çok kısa ve öz olarak sizi tanıyabilir miyiz?

Ben Sevgi Keleş, yaşam koçluğu, nefes koçluğu dahil olmak üzere 94 farklı branşta konusunun duayenlerinden aldığım sertifikalı eğitimlerin ardından bilgimi ve kendi tecrübelerimi insanlarla paylaşmaya, paylaştıkça onlardan öğrendiklerimi de bildiklerimle yeniden harmanlayan bir öğretici ve öğrenciyim. 

-       Ben sizi, ikinci kitabınız “Sarkaç” ile tanıdım. Serinin ilk kitabı olan “Sevgi Ötesi Enerji” nedir, biraz bahseder misiniz? 

Onlarca eğitim ve farklı enerjilerle çalıştıktan sonra, “Niçin bu enerjilerin hepsini bütünsel bir bakış açısıyla birleştirmiyoruz ve insanların hayatına kısa zamanda daha değerli ve büyük bir katkı sağlamıyoruz?” diye düşündük, tüm bu enerjiler ve meditasyon ayrı ayrı çok kıymetli, 6 senelik emeklerimizin sonucunda, kişinin kendi potansiyelini %100 ortaya koymasını destekleyen, kendimize özgü ve eşsiz bir yöntem oluşturduk, bu etik ve temiz çalışmanın patentini aldık. İlk kitabımda imgelemenin gücü, meditasyon ve zihin çalışmalarından ve Sevgi Ötesi Enerjiyi nasıl kullandığımızdan bahsettim. Her zaman basit, anlaşılır bir dil kullanmaya çalıştım. “Bunlar bana yardımcı oldu, aynı yollardan geçtim, şimdi size de faydam olsun istedim” yaklaşımıyla bilgilerimi paylaşmak istedim. Şimdi, danışanlarımızın geri dönüşleri bizi çok mutlu ediyor. Belli ki doğru yoldayız.

-       Şimdiyse okuyucularınızı “Sarkaç”la buluşturdunuz. Bilmeyenler için biraz bahseder misiniz, Sarkaç nedir, ne işe yarıyor?

Enerji çalışmalarında biz eğitmenlere yol gösteren, yoğun bir titreşimle sorularımıza cevap veren, doğal taşlarla hazırlanan, üzerine kodlamalar yapılan ve kendi enerjimizle bütünleşen, enerjimizi yükselten bir araç. Tercihen kristal kuvarstan ya da başka bir doğal taştan, sivri uçlu olmalı ve 15 cm zincirle kullanılmasını öneriyoruz.

-       Cevaplar bize nasıl veriliyor, sorularımız kesin ve net mi olmalı?

Yüksek benlik enerjiniz ve auranızdaki enerjiyle birleşerek, bedenen, ruhen, eksik hissettiğiniz minerali çekebilmek adına sağa-sola, ileri-geri hareket ediyor. Kitap zaten bir kılavuz niteliğinde, basit ve anlaşılır şekilde herkesin kullanabileceği bir araç, ama bu demek değil ki tüm kararlarımızda bu sarkaca bağımlı olalım. Bu sadece bir araçtır, bilirkişi değildir. Sizin o anki psikolojik durumunuzun, enerjinizin ağırlığı taşın yönlenmesinde az da olsa etkili olur, bunu sadece “dışarıdan bir bakış açısı” olarak görmekte fayda var. 

-Çok teşekkür ederiz değerli bilgiler için, okuyucularımıza son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı? 

Sarkaç özelinde tekrar vurgulamak istediğim şu, bilincimizi tamamen kapatıp herhangi bir kişiye, objeye körü körüne inanmayın. Hepimiz mantık ve irade sahibi kişileriz, farkındalığımızı ve frekansımızı yükseltmek ve kendi pozitifliğini korumak. Kişisel Gelişim Uzmanları olarak hiçbirimizin elinde sihirli değnek yok. Her iki kitabım da kişinin kendi üzerinde çalışması için uygun. Ben sadece kişisel gelişim yolculuğunuzda bir fener, bir gönüllü rehber olmayı amaçladım. 

 
Toplam blog
: 6
: 67
Kayıt tarihi
: 03.05.21
 
 

Gazeteci/Yazar ..