Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgi ne demek?

Sevgi ne demek?
 

Sevgi ne demek?seni seviyorum ne demek.
Her hangi bir şeyi sevmek kişiye göre değişir mi?sadece seviyorum demek yeter mi?bu ağır bir şey mi?sevdiğin zaman iş bitiyor mu?yoksa emek verip hak etmen mi gerekiyor?
Sevdiğin zaman karşı tarafa zarar veriyor musun?sen severken başkaları üzülüp kahır çekiyor mu?veya senin sevgi dediğin şey sadece doyumsuz bir istek mi?
Kim ne derse desin hayat sevgiyi ve sevginin değerini mutlaka bir yerlerde insanlara gösteriyor.Hak etmediğiniz ve çaldığınız mutluluklar karşınıza dikilip sizden hesap soruyorlar.
Biliyorum, artık anlıyorum sahte sevgileri hissediyorum kimin içinde ne kadar kin düşman var.
Sorularıma cevap alamadığım zaman susuyorlarya işte o zaman bile susukunluklarında buluyorum o cevapları.Karşımda durup insan müsfetteliği yapmaktan başka işe yaramadıkları için utanmalarını da bekliyorum.
Sevginin ne demek olduğunu biliyorum, karşımda sevgi gönderen ruhları hissediyorum, yalancı iki yüzlü sevgi dedikleri şeyden bile haberdar olmayan insanları görüyorum.
Çağırmıyorum artık, beklentilerim benim kadar karşımdakinide etkilemeli, sahip değilsen dürüst değilsen oyunu senin istediğin kurallara göre de oynarız.
Kendine veya başkalarına zarar verdiysen, hayatlarına aniden dalıp tıpkı bir gemiyi kemiren fareler gibi delik açmaya çalıştıysan bir gün başka bir fare de senin gemini kemirir.
Çok açık ve net sevgi nedir?
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..