Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Dostluk
 

Sevgi sihirdir

Sevgi sihirdir
 

Sevgi evrenseldir. Sevgi akar, yerini bulur... Sevgi yeniler.. Sevgi iyileştirir. İlaçlardan, psikologlardan çok daha önemli bir güçtür... Sevgi ilaçtır... Sevgi sihirdir.


İyileştirici sihirli kelimeler: Seni çok seviyorum.
Kalbi ısıtan anlar: Sıcak bir bakış ve içten bir gülüş.

Kim kime demeli? Sevginin çeşitleri neler?
Bir bayan bir başka bayan arkadaşından, bir dostundan duyabilir mi?
Bir bay başka bir bay arkadaşına, dostuna , evladına, annesine, babasına, akrabasına da bunu söyleyebilir mi? Söylenmeli mi, söyleyebilir misiniz?
Ben bugün duydum.

Selamlaştık karşılaşınca ayaküstü. Epeydir görüşmediğim bir sağlıkçı öğretmen arkadaş ile hastane bahçesinde karşılaştık, görevinin başına gidiyordu. Neşesiyle capcanlı bir ‘’ merhaba’’ ve ‘’sıcak bir gülüşle ‘’ silkinip kendime geldim. Hasta imiş oğlu ve evde yalnız. Anne yüreği yaşı kaç olursa olsun onu görmesini, yoklamasını söylemiş,  içi daha rahat olarak görevinin başına dönüyordu. Okul öncesi dönemini bildiğim  dünya güzeli, sarışın , mavi gözlü bir oğlan idi. Şimdi 13-14 yaşlarında. Annesini görmüş olmanın da verdiği psikolojik güçle daha kısa sürede iyi olacağından şüphem yok.

Mesaisi başlıyordu az sonra. Sağlık teksisyeni olarak yetiştirdiği öğrencilerinin başına doğru yürürken ‘’ Bir gün gel, uzun uzun oturup görüşelim, seni çok seviyorum …’’ deyip giderken içimin biraz daha aydınlandığını görmüş müydü? Kendine iyi bak deyip ayrıldık...

Bu kadar içten bir sevgi ifadesi günün en güzel anıydı...

Sevgi evrenseldir. Sevgi akar, yerini bulur... Sevgi yeniler.. Sevgi iyileştirir.
İlaçlardan, psikologlardan çok daha önemli bir güçtür...
Sevgi ilaçtır... Sevgi sihirdir.

Omzuna dokunup uğurladım onu, ‘’Ben de seni seviyorum.‘’ diyerek.

Ne  zaman karşımıza çıkacağını iyi bilir sevgi ve sevgi sözleri...
İyi ki varsınız seven ve sevilen dostlar...
Ben de sizleri seviyorum çok.
Müşerref ÖZDAŞ
05.12.2011

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..