Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgi'sizler gününüz kutlu olsun

Sevgi'sizler gününüz kutlu olsun
 

Yılın yarısı günlere ayrılmış, boş kalanları da ben kullanmak istiyorum. Avazım çıktığınca nara atarak...

İlk önce yılbaşını kutladık. Bazılarınız, ormandan kestiğiniz çam ve ladin ağaçları ile salonunu süslemiştir. Veya başkalarınca kesilen bu fidanı ışıklarla süsleyip sabaha kadar karşısında içip eğlenmiştir.

Tarih 2 Şubat; "Dünya Öpüşme Günü" ymüş. Sokaklarda, barlarda, kafelerde öpüşerek gününüzü kutladınız. Sıra 14 Şubat "Sevgililer Gününü" kutlamaya geldi. O gün sevgilinize önceden misyonu belli olan bir çiçek alıp hediye edeceksinizdir. Tüm sokaklar çiçek satanlarla dolacaktır. Rengarenk bu çiçeklerden ayrılık için farklı, sevgi için farklı, hüzün için farklı renklerde aldığınız çiçeği özenle süsleyip sevgilinize vereceksiniz. Oysa yüklenilen misyondan çiçeklerin hiç mi hiç haberi yoktur. Bu çiçeklerin bazıları sokaklarda sevgilinizle dolaşırken sevgilinizin elinde solacak, bazıları evlerde konulan vazolarda solacak ve çöpe atılacaktır. Tıpkı yılbaşı kutlaması için kestiğimiz körpe çam fidanını ertesi günü çöpe attığımız gibi. O gün için her şeyi unutup, tozpembe bir alemde yaşayacaksınız.

BEN SEVGİLİLER GÜNÜNÜ KUTLAMIYORUM!...

ÇÜNKÜ;

Ülkemin yetiştirme yurtlarında devletin koruması altın olan ve kendilerinden sadece sevgi isteyen çocukları dövenler, eziyet edenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Küçücük çocuklara, hatta 17 aylık bebeklere tecavüz edenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Sokak ortasında savunmasız bir kadını tekme tokat öldüresiye döven ve bu olaya seyirci kalanlar da sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Ailesinin istediği değil de kendi sevdiği gençle evlen kızı, töre adına katleden abisi sevgililer gününü kutladığı için ben kutlamıyorum.

Irakta masum insanları acımazca öldürenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Somali’de, Etopya’da insanlar açlıktan ölürken, kaynakları silah yapımında kullananlar da sevgililer günün kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Düğünlerde, kutlamalarda sevinçlerini silah atarak kutlayıp ölümlere neden olanlar kutladıkları için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Ükemin aydınlarını, yazarlarını, düşünürlerini, gençlerini katledenler, yakanlar, işkence edenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Aile içi şiddeti uygulayanlar, kadınları ikinci sınıf görenlerin de kutladığı sevgililer gününü ben kutlamıyorum.

Trafik kurallarını ihlal ederek insanların sakat kalmasına, ölümüne neden olanlar kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Doğal güzelliklerimizi para kazanma hırsı adına tahrip edenler, yakanlar, talan edenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Çevreyi kirleterek insan sağlığına zarar verenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Sokak hayvanlarını acımasızca öldürenle de sevgililer sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Ürettikleri gıda maddelerine salt para kazanma hırsı adına sağlığa zararlı katkılar koyanlar da kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Televizyonlarda haftalık sevgili değiştirip, sevgi sözcüğünün içeriğini boşaltan sözde ünlüler kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Kadınlarımızın hala mal gibi alınıp satıldığı, başlık parası ilkelliğinin uygulandığı günümüzde ben sevgililer gününü kutlamıyorum.

Salt bireysel çıkarlar için insani değerlerin ayaklar altına alınmasına isyan ediyorum. Hem de avazım çıktığı kadar çığlık atıyorum.

Söylemden öteye gitmeyen içi boşaltılmış günleriniz sizin olsun. Sizin olsun anneler gününüz, sizin olsun babalar gününüz, sizin olsun öğretmenler gününüz. Sizin olsun sevgililer gününüz.

Organ bağışı yapmanın günah olduğunu söyleyerek, bağış yapılmasını engel olanlar kutladıkları için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Ben sevgiyi tok istiyorum.

Ben sevgiyi özgür istiyorum.

Ben sevgiyi korkusuz istiyorum.

Ben sevgiyi savaşsız istiyorum.

Ben sevgiyi ayrımsız istiyorum.

Ben sevgiyi sevinçli, coşkulu, heyecanlı istiyorum.

Ben sevgiyi yalın, çıkarsız istiyorum.

Ben sevgiyi Yunus gibi, Mevlana gibi, Hacı Bektaş Veli gibi, Nazım gibi, Pir Sultan Abdal gibi istiyorum.

BEN SEVGİYİ İNSANLIK İÇİN İSTİYORUM...

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..