Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgi sudan ucuz mudur?

Sevgi sudan ucuz mudur?
 

SEVDİĞİNLE YAŞLANMAK EN GÜZELİ


Dinlediğim duygu yüklü her şarkı beni geriye doğru sarıverir. Aşkımın ilk yıllarına doğru seyahate çıkar, uzun sürede dönmek bilmem. Ne aşkmış sendeki de diyeceksiniz biliyorum. Evet, hani bir şarkıda mısralar bu şarkı yaşatacak, ölmeyen aşkımızı, der ya bendeki de o hesap; Beni de herhalde eşime ve çocuklarıma olan aşkım yaşatacak. Aşkı ilk eşimle tattım, O benim, ilk ve son aşkım, benim için öyle. Onun içinde aynısının olmasını dilemekten başka elimden bir şey gelmez ki. Aşkla başlayıp, sevgiyle devam eden bir ilişki bizimkisi; her zaman mucuk mucuk değiliz ama ben hep öyle olmak isterim. Benimkide derki: fazla Türk filmi izliyorsun, filmlerdeki aşkı sevgiyi arıyorsun onlar filmlerde olur gerçek dünya ya dön senaryo yazmayı bırak. 

Ama ben buyum, değiştiremem ki kendimi, biraz damardan takılanlar gibi olacak ama insan sevdi mi ölesiye sevmeli, umarsız olmamalı fakat çıkarsız olmalı, mert olup, adam gibi yürekten sevmeli ölümüne! Günümüz aşkları elimi sallasam ellisi diye başlayıp, pet şişelerdeki yarım litrelik su gibi bitince, yenisini alırım, deyip fırlatılıp atılıveriyor. Sevgi bu kadar ucuz muydu, su kadar değeri yok muydu? Sevmek kulun muradıydı hani, nerde sevgi? Benim için ekmek gibi, su gibi kutsaldır. Düşünsenize; sevgisiz yaşadığımızı, geçer mi ömür, yaşıyorsak eğer, bu dünyadan vazgeçemiyorsak, takılan çelmelere düşmeden devam ediyorsak, yolumuza atılan çalıları kaldırıp bir kenara atabiliyorsak, yüreğimizdeki sevgidendir.
 

Sevmek kolaydır, önemli olan onu yaşatabilmektir. Günümüzdeki sevgiler, çok çabuk eskitiliyor, önüne bir engel çıktığında kaldırılıp bir kenara koyuveriliyor, oysa gerçekten sevmiş olsalardı, o engelleri birlikte yok edebilirlerdi. Sevmek her şeyi göze almak, iyisiyle kötüsüyle sevdiğinin yanında olabilmektir. Ucuz olmamalı, ne yüreğinde taşıdığın seviyorum dediğin kişi, nede sevdan! Sevdanı ilmek ilmek örmelisin ki, önünüze çıkan engellerde size bariyer olsun.
 

Sevgiyi ucuzlatmayın, pahası biçilemez bir hazinedir, dünya kadar malın mülkün olsa da, yüreğinde ekmek kırıntısı kadar sevgi tohumu yoksa dünyanın en fakir insanısın. Yüreğinizden sevgi tohumları eksik olmasın, gün gelecek o tohumların filizlenip boy verdiğini, hayatınızın anlam kazandığını fark edeceksiniz. Sevgiyle kalın. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..