Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '11

 
Kategori
Anılar
 

Sevgi Teyzeme

Sevgi Teyzeme
 

Fotoğraf Ayça KIRCA


Sevgi Teyzeciğim,
O kadar güzel, o kadar anlamlı yazmışsınız ki... Satırlarınızı okurken bir yandan da bir film şeridini izler gibi geçmişi yaşattınız bana ...

Siz benim çocukluğumdan bu yana, yaşamımın en güzel karelerinde yer aldınız her zaman...Kendime örnek aldığım ender kişiliklerden oldunuz...Çağdaş, Atatürkçü, Cumhuriyet kadınının en güzel örneklerinden biriydiniz.Halen de öylesiniz...

Pollyannacılığınızı, zerafetinizi, tatlı dilinizi, çevrenize nasıl ışık saçtığınızı, sevgi dolu yüreğinizi, edebiyatçı, sanatçı ruhunuzu, paylaşımcılığınızı, yardımseverliğinizi, dostlarınıza ne kadar değer verdiğinizi çocuk gözümle hep merakla izlerdim...Çünkü siz her zaman farklıydınız...Okul müsamerelerimize katkılarınızı, bana diktiğiniz elbiseyi bugün bile hatırlıyorum..Cumartesi akşamları yapılan aile toplantılarını iple çekerdik...Ne güzel günlerdi. Belki de çocukluğumu unutulmaz kılan sizlerle paylaşılan o özel anlardı...

Çok haklısınız. Zaman su gibi akıp geçiyor...Bazen farklı mevsimleri bir arada yaşayabiliyoruz...Pembe gözlüklerimizi gözümüzden çıkarıp atalı yıllar oldu...Ve ne acıdır ki sizleri yeterince arayıp soramıyoruz.. Bahanemiz de hazır, ''yaşam koşulları nedeniyle'' deyip işin içinden sıyrılıveriyoruz. Buna rağmen eminim ki her zamanki olgunluğunuzla buna da hoşgörüyle bakıyorsunuz.

Takvim yaşınız -sizin deyiminizle ''yedi onluk biraz da bozukluk'' olsa da- :) hala benim gözümdeki hayat dolu, güzeller güzeli, yüzündeki gülümsemesi hiç eksilmeden yaşama dimdik duran SEVGİ Teyzem'siniz...

SİZİ ÇOOK SEVİYORUM...
SEVGİYLE KALIN
SEVGİYLE HEP SEVGİYLE... 

 
Toplam blog
: 19
: 309
Kayıt tarihi
: 19.04.11
 
 

5 Haziran 1957 Buca-İZMİR doğumlu. Emekli Türkçe Öğretmeni Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Böl..