Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgi var mıdır gerçekten?...

Ben hiç aşık olmadım! İnanmadığımdan mı çok hassas olduğumdan mı bilmiyorum ama hiç olmadım. Belki de incinmekten korktum, kendime ve karşımdakine saygımın yitmesinden. Benim sevgilerim de zaman alır.

Hic acelem yoktur severken. Oysa tez canlıyımdır, ama sevmeye gelince sanki çok vaktim varmış gibi nehirlere bırakırım sevgiyi. Sevmekten bile korkar olduk bu yüzyıl!

Kimi sevsek sonunda hep hüsran! İnsanoğlu düşünebilen bir yaratıksa, nasıl güveneceğiz iyi niyetine ve sevgisine? Düşünebilen bir beyin sevebilir mi dersiniz? Benim buna olan inancım da yitti.

Herkes gibi ben de bir kez çok sevdim, ama şimdi düşündüğümde, bedelinin ağır olduğunu düşünüyorum. Flörtler daha masum aslında, kolay bırakılıp gidilebildiğinden belki, bağlayıcılığı olmadığından.

Asıl sevgi bağımlı mı olmalı, bağımsız mı? Bence bağımsızken bile gidemiyorsan, terk edemiyorsan asıl sevgi bu.

Sevgi karşılıklı mı olmalıdır, yoksa istediği için mi sevmelidir insan? Karşılıksızmı yapmalı yoksa herşeyin olduğu gibi sevgide bir tür menfaat midir?

Herşeyin bir bedelinin olduğu gibi.

Umarım seversiniz yazılarımı ve hep aranızda olurum.

Saygılarımla
AYSUN

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..