Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevgi

Sevgi
 

Anlamlı bir konu ve herkesin katılarak anlam katması istenen bir konuydu… Bende bir iki kez yazmaya kalktım olmadı. Belki şu an tüm evrendeki canlılar ve cansızlar için en elzem olan konuya bir katkım olsun istedim, yazmaya başlayınca kalem durmadı…

Bağırdı!

Ben olmasam,

Boğulurdunuz.

Nefes almanız gerekir,

Yaşamınızı borçlusunuz,

Havayım, ben dedi…

Su atıldı;

Hayat veririm, bir seninle,

Olmaz.

Yaşamın başlangıcı,

Bende saklı…

Toprak karıştı,

Ben olmasam,

İkinizde boşsunuz.

Hem bende yetişir,

Hem bende yok olur,

Yaşam…

Bir küçük çocuk,

Duydu tüm bu sesleri,

Güldü sonra,

Yüreğini gösterdi,

Üçünüzden de bir parçayım.

Ama yüreğimi attıran,

Bir şey var.

Hem beni ayakta,

Tutan,

Hem de benim dediğiniz,

Yaşama,

Anlam katan.

Üstelik paylaştıkça,

Çoğalıp, anlamlandıran,

Sordular, kızmışlardı,

Neymiş o?

“SEVGİ” dedi.

Bu içten söze...

Tüm evren, bir anda,

Aydınlandı.

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..