Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Sevgicilik

Sevgicilik
 

...


Gönlün yeni doğan gibi olunca dönecektim ya sana, bakıyorum da senin gönül işleri günden güne zamaneleşiyor. Ya şundadır ya bundadır-lar, beni senden seni benden mahrum ediyor.

Koyu zamanlarda el yordamıyla sevgicilik oynayıp duruyorsun HERKESİN olanlarla. Cahilliğimi bağışla ben ''sevgicilik'' diyebiliyorum o oyuna. Sahi, siz ne diyorsunuz oyun sonunda adına?

Zaman akıyor...

İyisi mi sen rengin müsait olunca sessizce bir seslen aşkıma. ''Sevmek bir ömür sürer, sevişmek bir dakika.'' 

 

Serap ERSOY 

 

(Ruhum Güneşten)

 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..