Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgiler getirdim

Sevgiler getirdim
 

Özledim hem de çok özledim sizi, uzun bir aradan sonra tatil sonrası okullar açılır da çocuklar okuluna döner ya , arkadaşlarını öğretmenlerini özlemişlerdir hani ; aynen ben de öyleyim şu an özledim çok özledim sizi. Çantam yeni alınmış, içinde boya kalemlerim, resim defterim , kokulu silgim , yeni önlüğümü giymiş gelmişim okul kapısının önüne ve kalbim pır pır ediyor şu an, zil çalsa da içeri girsek diye bekler bir ruh hali içindeyim. İşte döndüm okuluma!

Büyük bir yoğunluk içindeydim uzun zamandır , aklım hep sizlerdeydi aslında kimler neler yazdı, neler kaçırdım diye düşündüm durdum , bu arada da acaba yokluğum belli oldumu acaba diye aklımdan geçerken gelen mesajlarla ne kadar mutlu oldum ne kadar sevindim bilemezsiniz .

Yeniden sizlerle birlikte olmanın mutluluğu ve huzuru içindeyim .Sevgiyle geldim , umutla, mutlulukla geldim , özlemle geldim çünkü seviyorum sizleri çünkü seviyorum MB yi , çünkü seviyorum okulumu ...


 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..