Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili Anka

Sevgili Anka
 

Sevgili Anka


Şiirin Hikayesi

Ne sözcük savaşlarım biter benim
Ne de seninle ebedi dostluğum
Yalnızlığa seslenişim
şiirlenip yine sana kitaplarca.
------------------------------------------------------------

Sevgili Anka

Ah Anka ne çok şiirlendin yüreciğimde
Yalnızlığı neden seninle tadıyorum
Bu aralar aklıma o kadar sık geliyorsun ki.


Seni kendimle özdeşleştiriyorum
Görkeminde iri eteklerinde ise
Küçük un ufak kristal kaya parçacıkları.


Bir yol çizsem
Kalple beyin arası kar beyazı
Basireti bağlı ilhamlarımın
Cebelleşir harflerim
Düşse başı yarılacak masum hecelerimin
Onulmaz içimde safran renkli hoyrat sızı.


Zalim Kaf dağ masalı senin ki de

Her gönüle mihmansın anladım ama
Neden hırçın dağının
Zirvesine çıktığın görülmez ki
Sende bendensin, demem için mi?

 

Süzülüşlerini görüyor gibiyim
Yalçın kayaların arasında mağrur olduğun
Kadar öfkeli dünden kalmış kızıl yüzün
Gün/ahında bahanelerin morarırken tüylerin.


Ya ben;
Engin denizlerde kulaç atmaktan yoruldum
Martıların tiz çığlıkları dolu kulaklarım

Tılsımında
Kıyılar gözükecek gibiyse de
Gri bulutlar kibir yağmurunu çekecek anladım!


Hatırları kalırsa kalsın
Martıların masalsı Anka tercihimde
Onlar da tellal çığırtkanlığı yapmasalardı!
Karayelinde haberi olmadı mı benden?

Anka'm vefalı Simurgum
Yalnızlığımın üzerine
Yağmurlar bir de rahmetini salacak sandın öyle mi?
Harflerim bir birlerine küs
Küskün dolaşmışken!

Çek çıkar beni sığ sulardan desem
Canımın çekişleri var şimal de yıldızını
Rüzgar hangi yönden esecek iki yalnıza
Ne ahım bitecek gibi ne de ahvalim
Ah bir bilinse!

Sevgili Anka

Ne sözcük savaşlarım biter benim
Ne de seninle ebedi dostluğum
Yalnızlığa seslenişim
Şiirlenip yine sana kitaplarca.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..