Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
Mizah
 

Sevgili Arif Bey'e açık mektup!

Sevgili Arif Bey kardeşim! 

Bu mektubu postaya da verebilirdim ama eline ulaşamayacağı korkusuyla açık olarak burada yazmayı uygun gördüm! 

Demek İtalya’ya gittin! 

İnsan giderken haber vermez mi? 

“ Ahmet Kardeş; İtalya’ya gidiyorum! Bütün aşklar yüreğimde!” Demez mi? 

Yaya mı gidiyorsun ki yorulurum diye korkuyorsun! 

Topal karınca hikâyesini bilirsin! Hani kutsal hac yolculuğuna çıkıyormuş da sormuşlar! 

“Bu halinle mi gidiyorsun sen o kadar uzak yola?” Diye! 

“Gidemesem de yolunda ölürüm ya!” Demiş zavallı karınca! Ya! 

Geçen Ayvalık tostu yerken aklıma geldi! 

İnsan tostunu düşmanını tanıyamıyor Arif kardeş! 

İki tostun birini yerken diğeri soğumuştu hatırlarsın! 

Keşke soğuyanı önceden yeseymişim! 

Nereden bilebilirdim? 

“Her yol Roma’ya çıkar!” sözü doğru mu Sevgili Arif? Yolunu bulabildin mi kardeşim? 

Arkadaşım Pisa kulesini ziyaret etmişti geçtiğimiz yıllarda! 

“Abi eğik tarafından geçmedim korkudan! Bakarsın körün taşı gibi devrilesi tutar! Gitmeyelim erkenden!” Demişti! 

Sen ne yaptın? 

Sepet sepet yumurta Arif! 

Yumurtalar soğumasın! 

Cevabını beklerim kardeşim! 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..